lördag 24 april 2010

17:24

Idag har jag och min fin varit på stan, vi cyklade dit faktiskt och det var jätteskönt att röra på sig lite i det fina vädret:) Jag hittade solglasögon och en hudkräm på åhlens. Köpte även en grön (typ militärgrön) jacka på HM. Men imorgon ska jag nog byta storlek på den om det finns i Tornby. När vi ändå åker och handlar liks.
Bea köpte förövrigt jättefina byxor på Carlings som hon nog ska ha på bröllopet vi ska på i sommar.

Efter stan åkte vi hem och påvägen stannade vi och köpte lunch på McDonalds här i Ryd. Tjockt och gott!
Ikväll blir det istället wok med lite kött i och ris till middag, smarrigt! Vi är även duktiga och hoppar läsken och tar vatten till. Efter allt detta blir det kanske att åka in till stan och se ett band spela på Skylten.

Ska snaart lägga upp bilder på det jag har shoppat de senaste dagarna men jag orkar inte fota just nu, det kommer.

Over and peaceeee oooout!

Inga kommentarer: