onsdag 21 april 2010

13:09

Idag är en alldeles förträfflig dag ska ni veta. Jag och min finaste Bea firar ett år tillsammans och det är bara bäst. Hon är liksom det bästa som har hänt mig och jag har aldrig tyckt om någon så mycket som jag gör med henne, hon är bara fin, min fin.

I morse började vi med att öppna presenter. Jag fick en jättefin t-shirt från Wee som jag har velat ha ett tag nu och sen fick jag en jättefin beige väska från sisters som jag kollat på ett tag också. Insidan av väskan är klädd med jättefint blommigt typ. Min finaste är nämligen bäst och köper så fina saker till mig. Själv hade jag köpt Vänner-boxen till henne, jag tror det var uppskattat. Haha.
Efter att vi hade duschat och gjort oss iordning åkte vi ner till stan vid klockan nio för att äta frukost på Espressohouse. Jag tog scones med kaffe och färskpressad apelsinjuice. Bea tog frukostmacka med skinka och creme cheese med kaffe till, mums! Men sconesen (eller hur det stavas) kunde ha varit lite mindre söta. Men det var mysigt iallafall. Efter det gick vi en snabbis till Netto och handlade lite inför kvällens middag, gick till bibblan där jag lånade lite böcker till tentaplugget som väntar mig i veckan. Och nästa vecka.

Nu är Bea i skolan, till typ klockan tre, hon hade egentligen lektioner mellan 8 och 15 idag med skolkade för min skull. Mysigt. Det får man någon gång ibland iallafall. Snart kommer hon hem igen och dricker kaffe med mig. Ikväll blir det god middag med Morotskaka till efterrätt. Återkommer med mer fina bilder av den bästa dagen med min fin. I dag är det vår dag, så ni vet. Pusss!







Inga kommentarer: