torsdag 23 december 2010

09:14

Bea sover, vi gick upp en stund för att gå på toaletten, mer orkade hon inte. Nu ligger hon i sängen och myser medan jag har duschat och klätt på mig, kanske inte finkläderna precis men dressed on så att säga.
Idag ska vi gå ner på stan och handla de sista julklapparna, typ till mormor & morfar och pappa & Gunnel. De är kvar, de ska få ätbara saker till jule, för vi har inte kommit på så mycket annat att köpa till dem, haha. Sen ska vi väl inte göra så mycket mer på stan, det enda jag vet är att jag ska köpa ett nagellack till mig själv.

I eftermiddag/ ikväll ska vi hjälpa Beas mamma och göra julskinkan, det ska bli riktigt mumsigt med den första skinksmörgåsen såhär ikväll, alltid lika underbart!

Nu ska jag gosa ner mig hos älskling i sängen och se om hon vill komma upp och äta frukost med mig.

Pusso!

Inga kommentarer: