söndag 19 december 2010

20:46

Söndagskväll, känns inte alls lika deppigt som det brukar göra, eller segt. Det känns mer skönt, imorgon är min stora terminstenta och sen är det äntligen jullov! Eller alltså jag har ju haft jullov nu väldigt länge, mer än en hel vecka har jag varit helt ledig med bara tentaplugg, skönt. Men imorgon börjar det helt efter klockan 18 då tentan är slut. Förövrigt vilken dålig tid vi skriver, 14-18 liksom. Börjar ju bli mörkt typ redan när vi sätter oss där, segt. Nu ska jag iallafall plugga lite till innan jag ger upp för ikväll och ska återgå till min roliga skönlitterära bok! Tänkte sen gå upp redan klockan sju imorgon bitti för att plugga det sista inför tentan, ska ju inte åka med bussen härifrån campus förrän klockan 12 så jag har ju god tid på mig, tänker även att sista dagen innan lovet kan man ju kosta på sig att gå upp så tidigt, det är helt okej.

Nu: plugg och snart ska älskling förhoppningsvis göra kaffe åt mig!

Pussinuss alla där ute!

Inga kommentarer: