onsdag 8 december 2010

16:07

Idag bestämde jag att jag ville lära mig mer om att fota, jag som har fått äran att låna Beas kamera och fota med den nu när hon har en nyare. Så snällis hon är! Vi bestämde oss för att gå ut på promenad i det fina vita vädret och fota lite. Bilderna ni ser här nedanför har jag tagit och redigerat på egen hand när vi kom hem efter att Bea installerat ett bildredigeringsprogram i min dator. Självklart visade hon ju mig innan hur jag skulle göra och så men nu har jag iallafall lärt mig lite mer om kameran och redigeringsprogrammen så jag har kommit en bra bit på väg. Efter foto-promenaden var vi frusna, gick in och drack kaffe och åt pepparkakor, ljuvligt. Min personliga favorit av bilderna jag tog idag är bild nr 5 uppifrån, den föreställer som ni säkert ser Bea. Den är tagen i tunneln efter McDonalds här i Ryd.






















































2 kommentarer:

bea sa...

pusso

emma sa...

ja den var fin! :) vad duktig du är på och fota, också :) ni kan det där bägge två ser jag!