måndag 13 december 2010

15:27

Sitter nu i sängen och myser under våra nya duntäcken, de är varma och sköna! "Nu får ni hem och mysa" sa han i affären när vi hämtade dem. Det ska vi minsann göra! Fast ikväll är vi återigen bjudna på fika, denna gång hos Emma och Simon. Detta är förövrigt tredje dagen i rad vi blir hembjudna till folk. I söndags var det pannkaksfrukost hos Lauren, igår eftermiddagsfika hos Fiffo och Denise och idag kvällsfika hos Emma och Simon:) Vi är riktigt i farten må jag säga!

Innan vi går till Emma och Simon ikväll ska vi till bibblan och hämta en bok jag reserverat och till H&M där jag ska köpa jeans. Jag köper faktiskt jeans på H&M även om jag tycker att de annars mest har mycket billigt skit utan kvalitét. Men jeans blir faktiskt mest urtvättade även om de är dyra och jag har trivts i mina H&M jeans förut så. Men ett par Nude jeans vore faktiskt fint!

Nu ska jag plugga lite innan det ikväll blir tidig middag eftersom vi ska hinna med lite innan sju då vi ska vara hos Emma och Simon.
Btw så var vi duktiga och gick ända från Ryd till Tornby idag när vi skulle hämta tecken och köpa mat på Maxi, mucho duktiga!

1 kommentar:

emma sa...

duktigt! :)