tisdag 14 december 2010

14:10

Jag håller just nu på att göra lite kaffe, en paus i pluggandet. Har nyss läst om symtom på appendicit (blindtarmsinflammation) och nu ska jag snart ta itu med behandling och omvårdnad av sjukdomstillståndet. Kan bli spännande! Känner mig för en gångs skull riktigt taggad inför tentan, det här ska klaras!

Älskling kom hem redan halv ett från grupparbetet, så vi åt lunch tsm och allt! Imorgon ska hon iväg igen och säkert sitta typ hela dagen med gruppen. Själv ska jag ner och köpa de sista julklapparna till Bea. Sista gemensamma julklapparna vi ska köpa till andra får inhandlas i helgen helt enkelt. Bara pappa & Gunnel och mormor & morfar kvar. Ska bli så mysigt med jul, jag älskart!

Nu ska jag sätta igång en till tvättmaskin och hälla upp kaffe till älskling och mig!

Inga kommentarer: