lördag 11 december 2010

16:01

Lördag idag. En riktigt effektiv lördag må jag säga. Vi gick upp kvart i nio (när klockan ringer en lördag vill man bara ligga kvar). Vi klädde på oss, jag sminkade mig och Bea duschade. Vi kollade även lite på Jay när han var med i nyhetsmorgon. Sedan gick vi till Lauren och åt pannkaks-frukost vid tio. Hon gör ju sådana där goda amerikanska ni vet. Efter det gick vi till affären och köpte några småsaker plus både Aftonbladet och Expressen, det är mysigt ibland. Vi gick sedan hem och städade (inte kul) men nu efteråt känns det skönt att ha det gjort. Efter städningen fick vi äntligen läsa de inköpta tidningarna och bara ta det lugnt och skönt. Sedan blev vi ännu lite tröttare och gick och la oss en stund, sov lite halvt sådär. Nu ser Bea Låt den rätte komma in som vi fått från lovefilm, jag tyckte inte den var så bra så jag ser inte. Sitter istället här och kollar lite på byxor på H&M:s hemsida och kollar runt roliga saker.

Ikväll ska det lagas lasagne och sedan gås in till stan för att se Svinalängorna på bio, najs!
Imorgon ska vi åka till Kungsängen och hämta våra gratis duntäcken och sedan handla lite mat på Maxi. Nice bajs!