måndag 6 december 2010

13:51

Jag är hemma från skolan. Hade basgrupp 10 till 12 och sen skulle vi ha jobbat i vår grupp men det blev inte av, vi hade kanske inte så mycket att göra än på uppgiften. Segt med tanke på att jag släpat med både en jätte tung bok plus en matlåda som också vägde lite. Jaja, jag tog iallafall tolvbussen hem från Norrköping och nu sitter jag här, har ätit lunch och kollar på Sex and the City:) Älskling är i skolan mellan ett och tre bara. Sen ska vi åka ner på stan, köpa lakan och ta en kaffe. Trots att det är Beas födelsedag ska vi bara dricka kaffe och inte äta något till eftersom att denna helg har varit helt klart onyttig;)

Ikväll blir det födelsedagsmiddag som Bea bestämt: pommes, fläskfilé och bea-sås. Nu ska jag diska lite av all disk som står ute i köket. Imorse gjorde jag frukost till födelsedagsbarnet bestående av juice, kaffe, macka och ägg, mums! men det blev alltså lite disk;)

2 kommentarer:

bea sa...

självklart väljer man BEA-sås!

Victoria sa...

Mm självklart på din dag och allt:)