tisdag 21 december 2010

11:18

Igår skrev jag tenta, det gick väl ganska bra iallafall. Det var lite störigt med en tenta i fler delar sådär så att man efter varje del stoppade ner den i ett kuvert och inte fick fortsätta på den igen. Sen när man hade fått del nr 2 efter så såg man lite av svaret på fråga 1 och så visste man vad som var rätt och fel osv. Sen var det nästa del i kuvertet och nästa upp osv, typ 6 olika frågor var så. Lite segt, kallas tydligen Meq-tenta. Men men, nu blir det som det blir och nu är det på allvar JULLOV! Wiiihooo!

Idag är jag hemma själv medan Bea är i skolan och träffar sin grupp och jobbar med sitt arbete. Jag ska börja packa idag, slå in de sista julklapparna och städa toaletten. De förstnämnda två är roliga men det sista hade man ju gärna sluppit. Men icke sa nicke! Det ska göras och så är det bara!
Men nu ska jag väl börja med att städa toan så att jag kan duscha sen efter det, man vill ju gärna inte göra detta i omvänd ordning. Haha!

Ikväll kommer btw Emma och Simon hit och fikar, det blir mys!

Inga kommentarer: