torsdag 30 december 2010

10:59

Idag är det ännu en dag som innebär att ta det lugnt och bara slappa:) Jag och Bea är fortfarande i Nyköping hos Beas föräldrar, vi ska åka hem antingen nyårsdagen eller dagen efter det. Sen börjar skolan igen tisdag morgon med förberedelse inför seminariet vi ska ha om vår kvalitativa metod. Läängtar inte dit.

Annars har vi som sagt mest tagit det lugnt, igår var vi en sväng på stan med Therese och Stoffe (beas syrra med pojkvän) för att bara småshoppa lite. För mig blev det tre par trosor på rean på Twilfit och ett läppglans på Åhlens sminkrea. Jag har handlat mycket denna mellandagsrea faktiskt, utspritt på flera dagar: läppglans, trosor, två koftor (varav en på Mq inte var på rea), och en vinterjacka på Intersport, jättesnygg! Plus att jag fick en sjal av Beas mamma som hon hade två av om hon fått någonstans ifrån, passade jättebra till jackan så det var bra!
Igår eftermiddag var vi även ute på en långpromenad med Therese, jag och Bea. Det var skönt efter all julmat, vi gick runt i östra villastaden och kollade på massa fina hus.

Nej nu ska jag göra mig redo för fika med Emma och Simon som jag och älskling ska ut på, puss!

Inga kommentarer: