lördag 18 december 2010

17:52

Jag sitter här och pluggar, en lördagskväll. Jag pluggade igår också runt klockan elva, en fredagskväll. Yeey! Nej det kanske det inte är så roligt men det är ett måste, jag ska plugga hårt som f-n till den här tentan, så har jag iallafall gjort ganska bra ifrån mig och behöver inte gråta om det går skit. Har ju hela termin 5 på mig att klara den om inte annat, men så ska det väl inte bli, jag ska inte gå dragandes med en massa jobb i efterhand denna termin, det har jag bestämt mig för!

Men det blir iallafall lite roligt ikväll också, vi ska äta god middag snart: köttfärssås och spaghetti, som alltid blir så himla gott när älskling för och sedan en film: Kommissarie Späck.

Imorgon blir ännu en dag full av plugg och vara hemma, en långpromenad kanske iallafall för att rensa skallen från lite mag-tarm-sjukdomar (som är det enda jag läser om just nu) iallafall.
Annars inget nytt, spännande i vårt liv (mitt och älsklings).

Nu ska jag sart dra mitt strå till stacken i matlagningen: göra pasta!

Laters!

Inga kommentarer: