onsdag 15 december 2010

17:14

Snart ska här lagas trattkantarellsoppa. Det blir dagens middag tillsammans med baguette med vitlöks-färskost och vatten, mums! Idag har jag som sagt varit nere på stan för att köpa lite julklapps till älskling, både hittade och hittade inte! Sen handlade jag lite mat och åkte hem...
Väl hemma hade vi fått en liten julklapp från vår chef på campingen vi jobbade på i somras, det var två Tiffany-fåglar, (hon gör saker i sånt Tiffany-glas) som man typ kan hänga i fönstret, gulligt tänkt av henne tyckte vi!

Nu har jag gjort allt utom det jag borde, jag har redigerat lite bilder av dem jag tagit i veckan/helgen och lagt upp här i bloggen som ni ser, kollat runt lite på andra bloggar osv, allt utom plugget. Det måste jag ta tag i efter middagen....

Inga kommentarer: