tisdag 7 december 2010

21:21

Jag sitter och tittar på smycken från Pilgrim på nätet, det finns mycket fint. Nu har jag precis hittat ett halsband som matchar min fina ring som jag fick från älskling när vi firade 1,5 år. Jag fick den för typ två veckor sedan för att det tog lite tid, men ändå. Jag har haft den på mig varje ledig stund sedan dess, kan jag ju säga:) Den är så sjukt snygg! Nu har jag ropat på Bea som ska komma och kolla på halsbandet också, hoppas hon gillar´t! I så fall kanske jag ska köpa det till mig själv, någon gång långt fram när jag känner att jag har råd med det, så att säga.

Jag tänkte vara duktig och plugga lite nu innan det är dags att gå och lägga sig, sen ska jag även fortsätta lite med mitt nya projekt som jag kommit på, jag kommer inte berätta så mycket om det, bara att det innebär klippa och klistra och det kommer bli fint.

Puss

Inga kommentarer: