söndag 12 december 2010

20:55

Fika stunden hos Fiffo och Denise var jättemysig:) De hade så mycket fika att vi till slut fick säga nej tack! HAHA. Vi gick till Lambohov i kylan (säkert 10-) så det var ju tur när man skulle fika så mycket, sedan gick vi även hela vägen hem igen till Ryd, riktigt duktigt! Även om jag typ höll på att frysa ihjäl med tanke på att jag hade kjol på mig, höhö!
Så när vi var hos Fiffo och Denise smsade jag Emma och det visade sig att de också ska bjuda oss på fika imorgon så då blir det ännu mer fika, detta betyder då att vi nog måste gå till dem också för att gå bort iallafall kanske en tredje del av fikat. Det blir mycket gott såhär i juletider, både bra och dåligt så att säga.

Nu är jag fortfarande frusen och kommer antagligen att vara det resten av kvällen eftersom vi gick så långt i kylan, jag ska därför krypa under en filt och se Beck nu, kanske plugga lite också för att vara duktig. Men inget mer ut och frysa. Blir nog även en kopp te sen för att bli varm. Längtar verkligen till den sköna och varma sängen, blir nog att lägga sig tidigt denna söndagskväll. Imorgon och hela veckan är jag annars ledig, blir till att åka till Tornby och Kungsängen och hämta våra nya gratis duntäcken!

Puss och god natt!

Inga kommentarer: