torsdag 16 december 2010

11:35

Idag fick jag reda på att jag fått godkänt på sista tentan jag gjorde nyss, hade jag inte klarat den hade det blivit studieuppehåll, så fatta hur glad jag är:) Wiiihooo! Jag får sluta skrämma mig själv sådär och göra tentan på sista försöket, det blir så läskigt spännande!

Idag är det mestadels plugg som gäller, inför terminstentan på måndag, den ska vi sätta, allihop!
Bea är just nu i skolan, kommer hem runt tolv, bara två sköna timmar där behövde hon vara idag, hade inte ens med sig någon väska, det är slappt! Kanske blir till att fira detta tentalyckorus idag med en julfika: lussebulle och pepparkaka till kaffet om man vill alltså!

2 kommentarer:

emma sa...

SÅÅ JÄVLA BRA!!! :D:D:D GRATTIS IGEN FRÅN EMMA & SIMON :)

Victoria sa...

Haha tack Emma och Simon, vad söta ni är!