onsdag 8 december 2010

11:02

idag är också en sån plugga hemma dag, jag ska kanske åka ner på stan också och kolla lite på bibblan efter några böcker, men det blir bara om den bok jag har reserverat kommer att finnas för hämtning så att säga.

Just nu har jag provat lite kläder, jag har ju köpt en helt ny klänning som jag ska ha på mig på jul- och kanske nyårsafton men vi får se om det blir båda dagarna. Dessvärre är den väldigt elektrisk, så jag hoppas på att det blir bättre, får väl lägga ut klänningen i kylan en stund eller något. Vet inte riktigt vad som hjälper mot elektriska kläder, någon som har ett bra tips?

idag har jag annars en annan klänning på mig, en svart med gröna strumpbyxor till och grön kofta. Det är mysigt. Jag har börjat tycka att klänning och kjol är väldigt mysigt sista tiden, vill liksom inte riktigt ha byxor så mycket längre, haha.

Nu ska jag vara duktig och diska lite...den eviga disken som liksom blir till varje dag, det är otroligt.

1 kommentar:

emma sa...

ja disk blir man aldrig av med!