onsdag 19 januari 2011

09:50

Idag åker vi alltså till Therése och Stoffe i Helsingborg. Jag säger inte en gång till vilka de är för det tror jag ni har förstått nu när jag skrivit det så många gånger i bloggen, jag antar att de som läser min blogg gör det ganska så ofta så jag räknar med att ni förstår helt enkelt.

Vi ska åka buss för tågen var dyra fast det var sista minuten. Vi ska däremot åka direkt och slippa byten så det går ganska så fort ändå. Vi åker tio i två och kommer fram halv sju. Det ska bli så roliga dagar:)
Nu ska jag kämpa med min rapport typ en timme innan jag ska packa det sista osv. Har redan duschat, sminkat mig och fixat håret så den biten är klar iallafall. Det är så mycket som ska hinnas med innan man åker hemifrån några dagar också: vattna blommor, tömma kylskåpet på saker som kan bli gamla, gå med sopor, diska allt som som msåste diskas och se till att allt är avstängt. Puh!

Igår lärde jag mig enkelt hur jag lägger in mina skivor på datorn och sånt av älskling så nu har jag massor av bra skivor på min mp3 inför bussresan idag. Ska även försöka skriva lite på rapporten på väg ner när vi sitter på bussen, så har jag lite till gjort så jag bara kan finslipa det sista imorgon förmiddag. Vill ju inte sitta med en tråkig rapport en massa när vi är och hälsar på i Hbg.
Men nu har jag skrivit alldeles för mycket här och alldeles för lite i rapporten så nu får jag skärpa mig.
hejs!

Inga kommentarer: