måndag 31 januari 2011

22:17

Älskade måndag. Det bästa med måndagar är såklart nya numret av Sofis mode. Måste köpas! Sedan hade jag lite kvalitétstid, läste tidningen och såg på Vad blir det för mat med Per Morberg. Han lagade skaldjurs grejs vad det nu var, kommer inte ihåg men det är iallafall en hummer ni ser på bilden.
Hummer åt jag förresten för första gången dagen innan julafton med Beas föräldrar som förövrigt har det som tradition att äta det varje år dagen innan julafton. Guud så gott det var! Den var gratinerad med ost och jättegoood! Men men, nu var det alltså en vanlig måndag. Sista bilden ser ni vad vi åt till middag ikväll, pasta med vitlöksfräst morot, pesto, rostade pumpakärnor och fetaost, mums! Prova denna delikatess är ni snälla;) Haha. Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Elsas värld som jag köpte i lördags, andra boken av Sofi Fahrman. Kan liksom inte hålla mig ifrån att läsa längre, är så nyfiken på hur den fortsätter.
Puss och godnatt!














Inga kommentarer: