fredag 21 januari 2011

18:45

Fredag idag, vi är i Helsingborg nu och har varit här sedan i onsdags. Vi ska åka hem på söndag. Idag har vi ätit lunch på stan med Therese och Stoffe på en restaurang som heter Haket. Vi åt hamburgare med klyftpotatis och tsatziki. Sedan gick vi på stan lite och jag köpte en skjorta på rean på H&M, Frk så klart. Hittade även en fin t-shirt på en annan affär som också var på rea, från att ha kostat 400 till att vara på rea med 50 %, bra skit det, men jag ska vänta tills efter imorgon och bestämma mig om jag ska köpa den. Sedan precis innan vi gick hem hittade jag och älskling jättefina sängkläder på Hemtex. Vi ska gå tillbaka och köpa dem imorgon. Innan vi gick hem igen och drack kaffe köpte vi med oss varsin bulle till på franska fiket Chatau, det var mums men nu känner man sig väldigt onyttig med tanke på att vi ska äta pizza snart till middag.

Imorgon ska vi åka till Malmö, jag, Bea och Therese. Det tar bara 40 min med tåg härifrån Helsingborg tydligen. Skoj! Fick för en stund sedan reda på att de har butiken Zara där så jag hoppas på att det blir shoppa av där. Så blir det väl en och annan kaffe på stan och så också när vi är där.
Nu ska jag hjälpa Bea att duka till middagen..

Puss!

Inga kommentarer: