tisdag 4 januari 2011

11:30

Nu är vi hemma i Linkan igen, jag och Bea. Vi har haft en jättemysig en och en halv vecka i Nyköping hos Beas föräldrar som har varit så snälla och låtit oss bo där hela tiden. Vi firade julafton hemma hos Beas föräldrar och flängde sedan runt lite till både mamma och mormor. Nu i helgen ska vi äntligen upp till pappa för att fira där också lite grann..

Idag och hela den här veckan är jag hemma från skolan, det är mest tentaplugg och rapportskrivande som gäller. Idag ska vi iallafall komma ut lite, när Bea kommer hem från skolan ska vi ta bussen till Tornby, försöka byta ut vår radio som gått sönder och sedan handla mat på Maxi. Det snöar just nu så jag hoppas det slutar snart, det är mest tråkigt tycker jag.

Har nyss tagit en elvakaffe med mig själv och ska snart göra lunch, det blir korvgryta från igår med pasta till. Gott! Men först lite tentaplugg.

Ciao. Ska förövrigt bli bättre på att blogga den här veckan, det lovar jag.

Inga kommentarer: