fredag 7 januari 2011

09:53


Igår var en tråkig dag, jag var ledsen mest hela dagen. Det är jobbigt när väl den dagen kommer, kanske någon eller några gånger om året. Men dagen efter, alltså idag, känns allting oftast mycket bättre även om det är jobbigt att gå igenom och komma ut hel på andra sidan. Jag tror ändå på att man ibland verkligen måste ha riktigt jävliga dagar, för att sedan känna hur bra man egentligen har det. Livet kan ju inte alltid vara helt jätteglatt och bra, det måste jag lära mig...Som tur är har jag ju världens bästa flickvän som alltid stöttar mig och är världens bästa. Därför blir det här inlägget just till henne, för att hon är bäst.

Jag älskar dig.



3 kommentarer:

bea sa...

snyggobert

Anonym sa...

Fint inlägg. Blev helt rörd o allt. Ibland är allt så jäkla skitigt och man vill bara dra täcket över huvudet en vecka o hoppas på bättre tider. Dock tror jag som du säger att man behöver såna studer. Hämta kraft vic! Hitta inspiration och kom ut på andra sidan med styrka!

KRAM / T

Victoria sa...

Naw, vad gullig du är, tack så mycket! Det värmde verkligen:)