tisdag 4 januari 2011

21:18

Ja ni, det blev inte en så värst händelserik kväll denna kväll. Jag och älskling sitter just nu vid varsin dator i köket och grejar på facebook osv...
Imorgon har Bea skola igen och jag har ledigt, fast egentligen inte ledigt alls. Jag ska sitta hemma och skriva en rapport som ska vara klart på måndag, blir till att typ skriva som en dåre resten av veckan...har nämligen inte börjat än! Höhö. Men imorgon ska jag äta kakor och skriva, typ mest hela dagen. Man får äta kakor när man sitter sådär och pluggar duktigt, tycker iallafall jag. Den som tycker någonting annat behöver inte läsa min blogg...;) ha ne jag skämta men hur roligt skulle livet vara utan mat och annat gott man kan stoppa i sig? Jag skulle iallafall inte tycka det var lika roligt!

Nu ska jag sluta skriva innan jag fortsätter skriva massa blaj..

Aufwieder seeeeeeen.

Inga kommentarer: