torsdag 13 januari 2011

16:30

Torsdag, känns nästan som fredag. Igår kväll var Emma och Simon här och lagade och åt tacos med oss, mums vad gott det var! Efter maten var vi så himla mätta att vi inte orkade göra någonting, typ. Så vi satte oss ner i soffan och pratade och pratade sen mest hela kvällen och lite senare blev det en kopp kaffe till pratandet. Det var i princip vad man orkade med efter denna mastiga måltid.

Idag har jag och älskling varit på stan en stund, vi gick både dit och hem så det får vi motionspoäng för tycker jag:) Väl nere på stan gick Bea och klippte sig medan jag gick på Mq:s rea, den var bra! Typ massor av rea och BRA rea genom att det var nedsatt mycket, det ska vara ordentlig rea om det ska vara rea tycker jag, annars är det ju ingen idé. Jag köpte en ljusblå skjorta till halva priset som var jättefin. Men sedan ville jag hålla i mina pengar, de ska inte bara handlas upp, de ska även sparas!
Efter min rea-stund och beas klippstund gick vi till Fräcka fröken och åt lunchmacka med salami och brie och apelsinvatten till, gott! Sedan gick vi förbi Myrornas och en skatebutik innan vi gick hem till Ryd igen. En mysig ledig dag helt enkelt. Nu ska jag vara duktig och skriva lite på min rapport som ska in senast onsdag.

Pusshej!

Inga kommentarer: