fredag 14 januari 2011

16:10

Fredag eftermiddag, det börjar bli mörkt. När jag har skrivit klart det här inlägget måste jag gå runt och tända lite smålampor. Ikväll ska vi äta god middag (som alltid på fredagar) med kycklinggryta: saffran och tomat cremefraiche och lite lök i och till det blir det cous cous, mums! Sedan blir det även så lyxigt denna fredag att det blir chokladpudding till efterrätt. Vi funderade på om vi skulle ha melon eller mango först som nyttig efterätt men så blev vi sugna på chokladpudding, det får man ibland:)

Det har annars inte hänt så mycket idag, vi har mest suttit inne, jag har läst aftonbladet som jag köpte, gillart! och kollat på lost och lite annat på tv, det är mys att bara mysa som sagt.
Imorgon bitti kommer Lauren hit och äter scones frukost med oss, mums! Senast var det ju Lauren som bjöd oss på amerikanska pannkakor till frukost så nu var det våran tur känner vi! Vi turas om att göra frukost och äta tillsammans som ni säkert vet och som jag säkert skrivit förut. Jaja, nu ska jag fixa med lite plugg innan det blir fredagskväll på riktigt.

Inga kommentarer: