tisdag 18 januari 2011

17:19

Imorgon åker vi till Helsingborg. Vi ska hälsa på Therése och Stoffe. Beas syster och hennes pojkvän. Det ska bli jättekul! Vi åker imorgon runt klockan 14 och kommer fram runt 18-19, bara för att skriva med siffror istället för bokstäver. Sedan åker vi hem igen söndag dag/eftermiddag.

Just nu sitter jag och pillar med min rapport igen men har tagit en paus för att kolla på fina hus i tv-programmet Såld på hus. Det handlar om mäklare som ska gissa pris som hus har sålts för. De får typ titta runt och sedan är de i två lag som gissar och så vinner de som är närmast. Tre hus kollar de på varje program, askul. Jag har liksom blivit fast dessa nästan två helt lediga veckor.

Efter att programmet är slut ska vi nog laga mat jag och Bea. Idag blir det prinskorv, köttbullar och potatis i ugn, lite ihop-plock av det som fanns i vår frys. Eftersom att vi åker bort imorgon kan man ju inte köpa massa nytt..
Men nu ska jag fortsätta med min rapport..kommer inte hinna klart tills imorgon men jag ska försöka så mycket jag kan denna långa kväll...

Inga kommentarer: