onsdag 5 januari 2011

12:23

Nu undrar ni säkert vad jag gör en dag som denna, eller så undrar ni inte...men då berättar jag ändå!
Jag har städat, dammsugit överallt och dammat det sista som jag inte dammade i förrgår. Nu är jag klar! jag har även tagit bort sängkläderna för att vi ska kunna bädda rent i eftermiddag, mysigt. Det är alltid lika skönt med nybäddat. Bea är i skolan fortfarande men kommer nog hem snart, de skulle inte sitta längre än till ett idag. Imorgon är det ju en röd dag men hon ska nog vara i skolan då med, "Du får titta på en rolig film eller något" sa mamma förut när jag beklagade mig i telefonen över att vara ensam hemma, haha. Ja, det blir nog tyvärr inte så mycket av med det då jag har en hel rolig rapport att skriva, höhö.

Ska väl iallafall försöka komma ut någonting idag, man blir liksom inte riktigt frisk av att vara inne en hel dag...får bli en promenad i eftermiddag/kväll. Det är så tråkigt nu när det blir mörkt så tidigt för då känns det inte lika ljust och fint att gå lite senare på kvällen, typ helt kolmörkt då ju. Usch!

Nu ska jag iallafall dra igång med rapporten, det finns inget återvändo nu!

Inga kommentarer: