lördag 29 januari 2011

15:06

Idag har jag varit på stan, själv, för Bea är sjuk och förkyld. Känns som om jag också kan bli det snart..börjar kännas i näsan liksom. Lägger upp bilder senare på det jag shoppat: två koftor i organisk bomull, jättefina och sköna. En blå och en ljusbeige. Sedan blev det boken Elsas värld av Sofi Fahrman. På åhlens köpte jag några fina kollegieblock att ha till skolan. Ibland är fina block viktigt för att man ska känna att det är lite roligare i skolan än vad det ibland är, haha.

Ikväll skulle vi ha gått till Lauren på födelsedagsfest men eftersom att älskling är sjuk blir det inget av med det, vi ska istället sitta hemma och se på film och äta lite godis. Det kan ju bli gott! Ändå lite synd, jag hade sett fram emot lite party, iställer får vi dricka upp rosévinet här hemma. Vi tog varsitt glas igår kväll ,riktigt god sort. Så nu vet du också Emma om du läser det här att det var gott efter mycket om och men där på systemet, haha!

nu ska jag dricka upp mitt kaffe och fortsätta läsa Elle-tidningen. Bättre läsning får man leta efter...

2 kommentarer:

emma sa...

vad synd att ni inte kom iväg till lauren, men det är ju sånt som händer! :( vad bra att vinet var gott :) skulle du rekommendera det? :)

Victoria sa...

Ja jag skulle rekommendera det:)