fredag 28 januari 2011

11:27

Älskling är sjuk och jag sitter här och suktar efter en jättefin väska som jag har sett och vill ha, men den kostar nästan 1500 kr så det är ju inte någonting man bara köper...jag tycker heller inte att jag kan önska mig denna fina väska i födelsedagspresent när den är så dyr, dessutom kan ingen åka och köpa den bara sådär då den finns i Stockholm...usch jag kommer inte känna mig lugn förrän jag får denna vackra kreation....

Annars idag ska jag plugga, funderar även på att gå en lång och välbehövd promenad, men det får bli med mig själv och min mp3 då älskling är sjuk och ligger och försöker sova bort sin förkylning. Hoppas på att jag inte ska bli smittad, det känns inte så riktigt roligt nu faktiskt. Förövrigt fick jag igår reda på att jag ska ha praktik på en vårdcentral i Norrköping, eller i en liten "förort" till Norrköping som heter Vilberga. Det blir till att köpa ett pendelkort denna månad för 600 kr, alltså i mars då praktiken ligger, det kan ju bli spännande. Höhö. Fältstudiedagarna som är 4 st ligger första veckan innan vanliga praktiken och den ska jag iallafall ha här i Linköping, på reumatologen. Kul jul! Vad man nu gör där..blir till att ta reda på det helt enkelt.

Inga kommentarer: