måndag 17 januari 2011

16:38

Sitter och pillar med min rapport, har kommit en god bit påväg äntligen, känns skönt. Man skriver lite under varje rubrik lite då och då emellan slöandet och surfandet och inser sedan att man ändå har skrivit en hel del, wonderful.

Ikväll ska jag och Bea till Lauren igen och kolla på Lost, säsong 3. Vi har ju som sagt snart sett klart säsong 1 här hemma. Funderar på att köpa säsong 2 på typ Tradera eller Blocket eller något och se den säsongen och sedan sälja säsongen igen, smart ju. Man kanske inte direkt vill se en sådan låååång serie om och om igen direkt så det är ju lika bra att sälja det igen, men jag känner att jag inte riktigt kan klara mig utan att se den säsongen.

Snart ska vi laga middag, känns inte som att man gör annat än att äta, frukost, lunch, middag och lite kaffe där i mellan, galet ju! Det här med träning och långa raska promenader måste bli mycket bättre så fort snön har försvunnit lite mer, det kan inte vara bra att sitta still så mycket, speciellt inte när man har så mycket stillasittande med allt skolplugg som är tillräckligt mycket som det är...Nej nu måste det bli skärpning Victoria Elisabeth Andersson! Alla ni som läser ser det här nu och får gärna hjälpa till och peppa mig mer, varsågoda!

Nu: rappporten vill bli påfylld!

4 kommentarer:

emma sa...

Peppar peppar!! :)

Victoria sa...

haha tack Emma:)

bea sa...

skärpning, bettan!

bea sa...

skärpning, bettan!