måndag 17 januari 2011

10:52

idag är det måndag igen och jag får inte göra NÅGONTING ANNAT än att plugga. Men jag måste, jag måste ner på bibblan och köpa en bok som jag ska ha till rapporten jag skriver. Igår kom jag iallafall äntligen igång med att planera det hela, vad jag ska skriva på varje rubrik osv, sen är väl tanken att det nu bara ska skrivas, att det ska gå som på räls, yeeey! Eller inte? Vi får se..Måste iallafall bli klar tills onsdag förmiddag för sen åker vi till Helsingborg på eftermiddagen och då blir det inget mer pluggande för min del, that´s the fact.

Förövrigt kollade vi på en film igår med bl.a Demi Moore i en utav rollerna, Familjen Jones hette den, var väl inte direkt något mästerverk men helt okej avlappnande film. Sedan fortsatte vi att kolla på lost tills klockan halv ett på natten, andra kvällen i rad nu. Vi har nu bara 3 avsnitt kvar av säsong ett och ikväll ska vi till Lauren och fortsätta se säsong 3. Måste på något sätt försöka komma över säsong 2 så jag kan se den innan vi åtminstone börjar på säsong 4 hos Lauren, jag vill ju inte missa en hel säsong liksom, det skulle kännas riktigt surt nu när jag blivit helt fast i detta underbara program.
Till och med pappa och hans fru var helt fast i detta program när det gick på tv...sjukt ju hur alla kan bli så frälsta...?? jaja, nu ska jag hoppa in i duschen innan mitt hår ramlar av för att det så gärna vill schampooneras.