fredag 7 januari 2011

15:10

Idag har jag varit på stan med Emma och fikat. Först gick jag till Indiska och köpte en grej som egentligen ser ut som en ljuslykta, och det är nog en ljuslykta men jag känner att jag ska ha den till annat, det var därför jag köpte den, för att ha smink i den. Har redan en gammal socker-ströare utan lock för saker som ska stå upp, typ som penslar, borstar och mascara och ögonfransböjare men nu tyckte jag att det även var dags för någonting som jag kan lägga saker i , som ögonskuggor, fonundation och rouge. Den var jättefin och nu har jag två burkar/flaskor att ha saker i istället för att hela tiden ha en sminkväska, inte alls bra ju, den blir helt smutsig och kladdig innuti av allt avsminkas däri. Haha, ja så nu har ni fått en rejäl genomgång av allt som finns där i sminkväg i vårt badrum.

Ikväll blir en hemmakväll med god mat och tv och kanske någon film med älskling, skönt. Imorgon blir en hel plugg-dag hemma och på söndag åker vi till stockholm och hälsar på pappa och Gunnel, det blir kul!

Inga kommentarer: