torsdag 27 januari 2011

16:44

Igår var en mysig dag. Jag och älskling åkte ner på stan efter frukosten och gick på bibblan, handlade lite på bokia. Bland annat en ny almanacka köpte jag, en sådan kalender för 2011. Sedan gick vi runt i lite olika affärer. På mq hittade jag en jättefin kjol, lite veckad ganska kort, svart, med två spännen på sidan, Bondelid var märket, de gör fina saker ibland. Jag valde att använda ett utav mina presentkort på Mq till kjolen så jag slapp betala hela själv iallafall. Efter det och lite mer kollande runt i affärer åkte Bea hem för hon var lite sjuk. Jag träffade Emma och vi gick och fikade. Efter några timmar kom Simon och tog en kaffe med oss, vi gick till Systembolaget och köpte vin till mig som jag ska ha på Laurens fest på lördag för att sedan gå en snabbis till In More, ni vet den där bra affären här i Linköping som säljer smycken från typ bara snö och min favorit Pilgrim. Jag köpte en ring på 70 % :s rea, tjoohooo! Bilder från denna dag med lite lagom shopping kommer senare ikväll, det lovar jag.

Idag har varit en hemmadag och jag har varit duktig, uppdaterat mitt cv, skrivit ett personligt brev att skicka med cv:et och så inför de jobb jag ska söka på sjukhuset och kommunen till sommaren, campingen var ju ingenting för mig, usch.

Ikväll blir det plugg och äta semlor som jag och älskling köpt på konditoriet i Ryd, bara för att Bea ville det nu när hon är lite sjuk.

Puss

Inga kommentarer: