söndag 30 januari 2011

21:13

Idag är det söndag. Jag och älskling har ätit tomatsoppa med baguette och färskost med grekisk vitlök, det var mums! Vi har sett Solsidan och skrattat lika mycket som vanligt. Nu har jag ont i huvudet, att det är att jag inte druckit kaffe på ett tag som är orsaken tror jag inte. Bea är sjuk, känner sig tjock i huvudet, det är jag med. Vi får se om jag ska gå till skolan imorgon eller inte, jag jobbar på att få allt klart till basgruppen just nu iallafall. Känns ju skönt att veta vad man ska prata om, ifall jag går dit.

Ikväll vann jag som sagt ringen på tradera, det var roligt, jag blev glad. Jag blir glad av att köpa saker, fast inte så pass glad att jag är beroende, det är ju skönt. Synd bara att man inte har mer pengar så att man skulle kunna köpa mer kläder och sånt. Kommer kännas bra sen när man får sin första lön och kan känna att man kämpat ihop sina pengar själv och inte behöver betala tillbaka något, som med csn. Puh!

Nu ska jag ta en kaffe och fortsätta skriva lite mer om tvångsvård, lagar om det och så vidare..det är det veckans scenario från skolan handlar om, som vi ska läsa in oss på....väldigt upplyftande;) Men sen lär jag mig ju mycket också, bra.

Inga kommentarer: