söndag 26 juni 2011

09:39

Söndag, vad ska man hitta på? Så kom jag på att Bea sa att Ann o Lasse (hennes parents) eventuellt skulle till Ikea på väg hem från Stockholm idag eftersom att de har rea! Och då tänkte ju jag att såklart ska vi också dit! Kolla om kuddarna från Stockholmsmärket på Ikea är på rean, eller något annat roligt! De är så fina rutiga kuddar som på långt håll ser ut som hundtandsmönster, håller tummarna för att de är på rea!

Så nu ska jag snart fräscha till mig med lite mascara, ta på mig träningskläderna och gå ut på min powerwalk! Det blir eventuellt en promenad till Lambohov, så det blir en ganska lång promenad, skönt! Sen när jag kommer hem blir det en lång skön dusch och lite slappande innan jag cyklar till älskling på jobbet och vi cyklar tillsammans till Ikea:)

Hoppas alla ni andra får en skön och härlig dag i solen (som lyckligtvis äntligen lyser idag) :)

Inga kommentarer: