måndag 13 juni 2011

16:15

Nu ska jag snart fortsätta pilla lite med min nya mobil, min iPhone. Ska börja lägga till alla nummer jag måste lägga till från förra mobilen, har skrivit upp alla på en lapp. Skönt, då fick jag möjlighet att ta bort en massa onödiga nummer jag aldrig ringer längre, skönt.

Har glömt att berätta om gårdagskvällen. När älskling äntligen kom hem från jobbet åt vi en ganska tidig middag bestående av kräftpasta. Vid sjutiden cyklade vi ner på stan för att möta upp Emma och Simon och äta glass på Bosses. Blev dock glass på Ben & Jerrys, alla ville ha där. Jag tog en kula vaniljglass med isbjörnar av vit choklad i,mums! och en kula med cookie daugh, jättegott! Efter glassen (som avnjöts utanför domkyrkan) ville vi göra något mer, så det slutade med att vi gick till Chioccolata och drack kaffe (jag och Emma) Bea och Simon var återigen hungriga så de tog varsin smörgås.
Vi satt där och pratade och hade det trevligt och gick därefter till videobutiken en stund och kollade in lite bra filmer, Emma och Simon hyrde till slut 2 st. Sedan cyklade jag och älskling hem till Ryd. Det var en väldigt mysig och trevlig kväll.

Inga kommentarer: