onsdag 15 juni 2011

14:01

Härlig dag, jag och älskling gör inte speciellt mycket, det är skönt. Snart ska vi gå ut på en promenad och handla på vägen hem, blir lite skönt. Om det nu inte börjar regna helt plötsligt.

Mitt Redken schampoo är slut och jag kan inte beställa nytt förrän min första lön kommer, segt. Har köpt Syoss, något billigare frisörschampoo så länge, tills det blir juli. Nu känns det tråkigt att man inte jobbade något i maj så man får lite pengar i juni, typiskt. Det är mitt dagens I-landsproblem.

Annars idag ska vi inte göra så mycket, kanske se film ikväll igen. Till det som är vackert som vi såg igår var inte speciellt bra, Alicia som spelar huvudrollen var väldigt bra men det var liksom allt. Lite seg och tråkig film med sorgligt/hemskt slut, man vill liksom att filmer ska sluta lyckligt, annars är det inte lika kul. Sån är jag!

Inga kommentarer: