tisdag 14 juni 2011

16:57

Klockan är snart fem, älskling jobbar till åtta. Jag jobbade från nio igår kväll till sju imorse. Jag kom hem och åt lite musli med yoghurt innan jag hoppade ner i säng. Vaknade igen efter sovande fram och tillbaka (man kan aldrig sova speciellt sammanhängande efter att man jobbade natt, utan vaknar hela tiden) tills klockan var halv två. Har hört att man inte får sova för länge på dagen då kan man inte sova sen igen på kvällen, så det är nog bäst att jag är uppe nu och lägger mig och är trött sen ikväll.

Natten gick bra, förutom att en penschis kräktes och sådär, då blir man ju orolig att det ska vara maginfluensa, men som tur var inte, skönt. Återstår annars att se om jag blir dålig framåt kvällen här...usch!

Nu ska jag vara ledig ända fram tills nästa onsdag, förutom en sorts utbildning på nu på torsdag, förflyttningsteknik och annat sådant där tråkigt som jag redan kan efter snart tre år på sjuksköterskeprogrammet, som snart färdig syrra dessutom. Men chefen på mitt jobb proppsade ändå på att jag skulle dit, segt. Men fick nyss reda på att även Emma ska dit så det känns lite bättre då:)

Inga kommentarer: