tisdag 7 juni 2011

17:29

Lagar västerbottenpaj med en stor sallad till middag:) Älskling hjälpte till och rev ost och sen gjorde jag det andra. Gick fort, kändes som en väldigt enkel och billig middag, bra för oss studenter!

Ikväll ska jag som sagt mest plugga bara, men att se lite Greys Anatomy ska man väl kunna klämma in. Det hinns alltid med!

Imorgon är det tenta 10-12, en liten muntlig en, ska nog gå bra. Så om man inte klarar tentan på första försöket får man komma tillbaka klockan 15 igen samma dag och göra om, schysst ju. Sen är det sommarlov vill jag lova. Ska jobba första natten sen på torsdag, går dit till klockan 21 på torsdag kväll och slutar sedan 7:00 morgonen efter. Då ska jag hem och sova, haha. Men det är en annan dag det, nu ska jag titta till vår goooda ostpaj i ugnen.

Inga kommentarer: