fredag 3 juni 2011

16:36

Kom nyss in från gräsmattan utanför vår trädgård. Vi har så mycket getingar precis på vår uteplats så när det är solande som gäller sätter vi oss hellre på gräset någonstans precis utanför tomten, skönt. Inte en enda geting har där stört mig idag.
Först satt vi ute en stund, solade och läste och så, sen gick vi in och drack en kaffe innan älskling åkte till jobbet vid halv fyra. Då tog jag med mig min DV, gick ut, la mig där och läste och solade i nästan en timme till, jätteskönt.

Gillar att Denise Rudberg är ny krönikör/bloggare för DV, kommer bli kul. Josefine Sundström (ni vet hon från Voxpop när man var liten) är tydligen också ny krönikör, kanske kan bli kul det med. Iallafall en grymt bra tidning, känns mer vuxet, än typ Cosmopolitan och Plaza. Haha, vuxenpoäng till mig med andra ord!

Nu ska jag plugga och kanske äta lite oliver och nötter om en stund, inte förrän vid åttatiden ska jag laga kvällens middag: TACOS! eftersom älskling slutar jobbet halv nio blir det inte middag förrän då...

1 kommentar:

bea sa...

voxpop var aldrig riktigt sig självt sedan killen byttes ut mot tjejen.