torsdag 2 juni 2011

11:20

Känner mig mensig idag. Som om det snart är dags, mitt huvud värker och dunkar, musiken jag spelar är egentligen för hög, mitt huvud orkar inte med. Jag känneer mig väldigt varm och allmänt tråkig. Haha, visst låter det roligt?

Åh vad jag är sugen på att köpa en ny väska förresten, vill ha någon fin i brunt skinn känner jag, sedan vill jag såklart ja SvensktTenn väskan jag suktar efter, men det får bli först efter sommaren. Har även tänkt mig köpa ett fint fodral till min blivande lilla bebis Iphonen, har bestämt mig för att döpa den till något bra. Förslag? En vit ska jag ha. Ska köpa den såfort mitt abonnemang på Telenor är klart, är ju tre månaders uppsägningstid så då får man snällt vänta.

Nu ska jag plugga lite innan jag tar lunch och kollar lite på Greys Anatomy, ett avsnitt eller högs två om dagen får jag se, annars tar det ju slut så fort!

2 kommentarer:

bea sa...

du och frida kan bilda klubb, hon pratade också om att köpa väska i dag.

Victoria sa...

haha, mm väskor är roligt, man kan ha hur många som helst, precis som kläder:)