måndag 27 juni 2011

15:53

Nu ska jag snart iväg till jobbet, eller ja klockan halv åtta närmare bestämt. Det är ju ett tag kvar i och försig.
Har inte alls lust att jobba, det känns ganska segt faktiskt, ännu mer segt att det är både i natt och nästa natt med, kommer dö av uttråkning och trötthet, jag lovar! Till råga på allt ska jag vara kvar på jobbet imorgon bitti tills klockan åtta för att träffa en sjuksköterska som sedan ska ge mig delegering på läkemedel. Hoppas det går fort så jag får åka hem och lägga mig sen.
Sen är jag ensam imorgon kväll för Bea åker till sin syster i Helsingborg under dagen, jag kommer inte efter förrän på onsdag kväll på grund av jobbet, tur att jag ska vara uppe på jobbet hela natten, så slipper jag sova själv, läskigt!

Sen stannar vi antagligen där tills på lördag och så, sen blir det återigen j0bb för oss båda på söndag, jag borde ju verkligen inte klaga med tanke på att jag jobbar högst tre dagar i veckan, men ändå, haha.
Nu ska jag vila mig innan jobbet och om en stund laga frittata till middag:)

Inga kommentarer: