måndag 13 juni 2011

15:17

Min iPhone kan jag äntligen använda:) Wiihoo! Fick sim-kortet på posten idag så imorse började jag och älskling sätta igång den och fixa, nu har jag även fixat lite braiga appar, som twitter och fejjan och så. Tyckte dock det var tråkigt att Blondinbellas app kostade 15 kr, jaja. Får se hur det blir med det. Ska lägga in bilder senare på telefonen och det fina fodralet till den som älskling köpt till mig.
Den är så vit och fin och ny just nu, telefonen,roligt!

Inatt ska jag jobba igen, ska gå med samma personal som förra gången, en dam eller vad man ska säga, vid namn Gun-Britt, trevlig prick så det blir kul! Kommer antagligen vara lika trött imorgon som sist jag jobbade. Men har liksom ingen lust att gå och lägga mig och sova lite innan nu såhär, känns så segt. Jag sov iallafall länge imorse så det blir nog inte så svårt att vara uppe hela natten. Sen är jag ledig resten av den här veckan förrutom torsdag då jag ska på kurse, med lyftteknik och annat, helt okej ju eftersom att man får betalt.

Nu ska jag diska och göra lite fint, älskling är på jobbmöte på Turistbyrån med Lauren som också jobbar på campingen nu, kul!

1 kommentar:

emma sa...

ska du på utbildning på birgitta skolan på torsdag? mellan åtta och fem??? :)