torsdag 2 juni 2011

10:11

Sitter här och funderar på om jag ska gå och göra mig iordning lite. Tvätta mig, sminka mig och klä på mig vanliga kläder istället för mitt lilla nattlinne. Men det är skönt att sitta här i nattlinne, titta på Nyhetsmorgon och mysa. Idag när jag är hemma och ledig blir det nog en elvakaffe, faktiskt.

Ikväll ska jag prova på att laga en ny maträtt, nämligen frittata med potatis och fetaost (nästan som en omelett) och så kan man stoppa ner lite vad man vill. Det blir dock inte riktigt lika "äggigt" som en omelett, mer fräscht liksom. Det ska vi alltså laga och äta. Men först blir det en dag med plugg, ska plugga inför tentan i Sår och sårvård nästa vecka. Jag ska vara duktig och bäst har jag bestämt mig för. Sedan i eftermiddag ska jag och Emma träna, gå lite på gymet och vara duktiga.
Älskling är hos sin klassis och jobbar med b-uppsats idag, sen ska hon jobba vid fyra, så jag får helt enkelt roa mig på egen hand. Men ikväll när hon kommer hem står jag här med färdig middag, sent, halv nio blir det.

Men nu ska jag göra mig fräsch och vacker:)

Inga kommentarer: