lördag 11 juni 2011

17:21

Sitter och slötittar på tv lite, ska ta och diska lite snart. Vi har mycket disk, det är tråkigt.
Om någon timme eller en och en halv ska jag börja laga köttfärssås som vi ska äta ikväll. Det och spaghetti, kommer bli gott! Sen får vi väl se någon film som går på tv, lite tråkigt men finns inte så mycket annat att hitta på. Hade ju varit roligare om jag hade haft min Iphone att greja med faktiskt, tråkigt. Är väldigt besviken över att det blev som det blev på Telenorbutiken idag. Men men. Hade det varit fint väder hade vi kunnat ta en glass på stan eller något annat roligt men idag är det för kallt, synd.

Tänkte efterfråga lite hjälp från er som läser min blogg, måste nämligen döpa min Iphone till något bra, har jag bestämt. Så nu vill jag ha förslag från er alla!

3 kommentarer:

emma sa...

"Klickis" kan din iphone heta, enkelt och käckt ;) på telefonen klickar man på tangentbordet på sin iphone, därför passar namnet så bra! ;P

beis sa...

sture, kurtina, barry, gerard [hjäärard]

Victoria sa...

Emma: det ska tyvärr vara ett namn, liksom emma, haha!
Beis: inga fula namn, dessutom är min iphone en tjej!