torsdag 9 juni 2011

10:00

Sommarlovet är äntligen här:) Helt kanon underbart!
Idag ska jag försöka att mest ta det lugnt, ska ju iväg och jobba natt vid nio ikväll. Min första dag på jobbet, känns ju lite pirrigt förstås men det ska nog gå bra. Hoppas det är någon trevlig tjej/tant/kille i personalen jag ska umgås med hela natten. Det återstår att se. Börjar alltså klockan 21 så någon gång runt 20 måste jag nog åka här hemifrån, känns lite konstigt att åka bort på kvällen och komma hem 8 morgonen efter. Då blir det väldigt mysigt att krypa ner till älskling i sängen vill jag lova.

Men först är det alltså dagen torsdag som står på programmet. Jag ska förhoppningsvis åka ner till apple store med min Iphone och få hjälp att sätta i simkortet, men bara om det kommer på posten idag. Man fick med något konstigt litet verktyg med telefonen (som kom igår i ett paket på posten, wiii!!) som man ska pilla i ett hål med och så ska luckan man sätter i simkortet i komma ut men jag vågar inte mickla för mycket med det där verktyget så jag får nog åka ner på stan och få hjälp, haha.

Nu väntar jag bara på posten och det där simkortet då.....och om det blir en tur till stan ska jag såklart svänga förbi Mq:s rea också, kanske kan hitta något fint!

Inga kommentarer: