onsdag 22 juni 2011

16:05

Antar att min blogg också haft semester, precis som jag har haft sedan i torsdags. Måndag till tisdag förra veckan jobbade jag natt, sedan var jag ledig tisdag och onsdag, gick på kurs på torsdagen och sen har jag varit ledig sedan dess, skönt. Men ikväll åker jag till jobbet igen, ritkigt segt. Är hur trött som helst eftersom jag (med mycket att göra) gick upp klockan åtta imorse. Jag har inte sovit något mer och ska nu antagligen vara uppe tills klockan åtta imorgon bitti, det känns ju tryggt, haha. Blir iallafall skönt att få krypa ner sen imorgon bitti i sängen och sova ut. Skönt att ha torsdagen helt ledig innan det sen är fredag och midsommarafton.

På midsommar kommer det lite folk hit, inte helt klart än vilka som kommer, men det blir än så länge jag, Bea, Emma och Märta. De andra som kanske kommer är Emmas syster Liv och kanske Lauren med en kompis. Det blir skoj! Det blir rosévin, grillning med massa gott och cheesecake till dessert, hur gott som helst och förhoppningsvis även hur trevligt som helst!

Känns såhär i efterhand verkligen skönt att det inte blir något jobbande för min del på midsommarafton, hade ju först tänkt tacka ja till att jobba då men sen när det inte gick var jag väldigt glad. Älskling är också ledig så det är ju jättetur!

Inga kommentarer: