söndag 12 juni 2011

15:46

Jag är trött, funderar på att gå och lägga mig och vila en stund innan älskling kommer hem från jobbet. Hon har ju varit där hela dagen nu, länge. Tråkigt för mig. Det var massor att göra och taskigt som det var från hennes chef fick hon göra allting själv, usch så hemskt, taskigt. Tråkigt med dåliga chefer.

Ikväll ska vi iallafall åka ner på stan och äta glass med Emma och Simon på Bosses, eller så blir det Ben & Jerrys (glasstället bredvid) för min del, men vi får se. Det blir iallafall jättemysigt och gott! Ska ha min nya klänning då också tänkte jag, ska lägga upp en bild på den så ni får se. Måste förresten se nu om den ska strykas, hatar skrynkliga kläder, ogilla på det.

Nu får älskling faktiskt ta och komma hem, har ju saknat henne hela dagen. Puh!

Inga kommentarer: