lördag 11 juni 2011

14:20

Idag skulle jag och älskling gå ner till Telenor för att hämta ett simkort till min Iphone eftersom att de sa på kundtjänst att jag kunde hämta ett i en butik istället för att vänta på det simkortet som är på väg till mig på posten. Så kom vi ner till butiken och jag sa som det var till en kille som jobbade där. Han sa då att ja bara så du vet så kostar det ju 250 kr då om du ska få ett simkort här eftersom att de redan skickat ett simkort med posten. Dåligt, det hade de ju kunnat säga på telenors chat när jag då pratade där. Nu fick jag falska förhoppningar och trodde jag skulle kunna använda min Iphone redan idag, segt. Jag får aldrig igång det, så nu får jag ju snällt vänta tills det där simkortet kommer nästa vecka, på posten. Hoppas verkligen att det kommer på måndag.

Som tur är har jag ju fått ett jättefint skinnfodral av älskling som jag kan titta på så länge medan jag väntar.

Inga kommentarer: