fredag 3 juni 2011

13:03

Idag har jag beställt denna skönhet. Det började med att jag skulle ringa Telenor och säga upp mitt mobilabonnemang där, ha 3 månaders uppsägningstid och sedan beställa ett nytt abonnemang med en Iphone. Men så sa hon att jag kan få en Iphone med nytt abonnemang hos dem direkt och slippa 3 månaders uppsägningstid med mitt gamla abonnemang, så sagt och gjort. Hon frågade om jag ville ha den vita eller svarta Iphonen och jag valde så klart den vita, fin som snus! Så nu får jag ett nytt abonnemang, betalar av 150 kr i månaden för Iphonen, får fri surf, 5000 gratis sms och allt detta för 350 kr i månader och så läggs det som jag ringer för på denna kostnad, känns jättebra! Kommer bli mycket billigare än det är nu med tanke på att jag mest smsar:) Sedan ingick även 6 månader fritt musikprogram: Wimp, typ som Spotify fast det norska, bra:) Och så ringer man såklart gratis till alla med Telenor. Känns jättebra, hade ju ändå kanske valt Telenor när jag väl skulle fixa en Iphone. Guuud så kul, om två veckor max kommer alltså denna hem till mig, gud så glad jag blir! Nu ska jag  bara hitta ett fint fodral till den, typ i skinn eller liknande.

2 kommentarer:

bea sa...

ibland kanske det kommer hända att jag råkar glömma din iphone i min ficka när jag går iväg till skolan...

Victoria sa...

eeehh, älskar dig också!